Tijdsplanning:
Ons streven is om u in een ontspannen sfeer de behandeling te laten ondergaan. Wij vragen u daarom minimaal 5 minuten voor aanvang aanwezig te zijn. U kunt in onze ontvangstruimte op uw gemak plaatsnemen. Wanneer het voorkomt dat u toch te laat zou komen, dan zullen wij u, gezien onze agendaplanning, behandelen tot de afgesproken tijd.

Verhindering:
Bij Salon Nèfèrti vinden bijna alle behandelingen op afspraak plaats en dat vraagt om een nauwkeurige planning. Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij u vriendelijk om minimaal 48 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Bij tijdig annuleren zullen wij u geen kosten in rekening brengen.

AFSPRAAK:
Behandelingen: na een telefonische of mondelinge afspraak.
Voor bescherming van uw en onze spullen: er is camerabeveiliging in de winkel.

VAKANTIE:
17 Juli – 2 Augustus
28 Augustus – 6 September

OPENINGSTIJDEN:
Maandag, Zaterdag, Zondag en Feestdagen: Gesloten

Dinsdag:      09.00 – 12.30 13.30 – 17.00 uur
Woensdag:  09.00 – 12.30 13.30 – 17.00 uur
Donderdag: 09.00 – 12.30 13.30 – 17.00 uur
Vrijdag:        09.00 – 12.30 13.30 – 17.00 uur

Onze medewerkster Emmely heeft besloten meer tijd te besteden aan haar jonge gezinnetje. Hierdoor zijn wij genoodzaakt een klanten stop in te voeren. Wij danken u voor uw begrip als u wat langer moet wachten dan u gewend bent!

SERVICE:
U kunt zelf gebruik maken van onze gratis WIFI en koffiemachine.
Door de airco is de temperatuur zelfs in een hete zomer aangenaam.

SLECHT TER BEEN?
Salon Nèfèrti is gelijkvloers en daardoor rolstoel toegankelijk. Het toilet is aangepast.

Parkeermogelijkheden:
Op de parkeerplaatsen voor het pand kunt u GRATIS parkeren. Mochten deze plaatsen bezet zijn, dan is er verderop in de straat of op de parkeerplaats van de Aldi (200 m) ruimte genoeg om te parkeren.

Betalingsmogelijkheden:
U kunt bij ons zowel contant als pin betalen.
De prijs van het totaal kuurbehandelingen worden in principe bij de eerste behandeling voldaan.

Tevreden:
Wij streven naar tevreden klanten! Wij stellen het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van ons verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat wij beter op uw wensen en behoeften kunnen ingaan. Samen komen tot een optimaal resultaat is ons doel!

Referentie:
Tevreden over onze behandelingen en diensten? Vertel het door! Wij stellen het zeer op prijs als u een referentie wilt achterlaten op onze website of facebook. Onze dank hiervoor! Vertel het anderen en volg ons via Facebook: www.facebook.com en Instagram.

Ontevreden:
Hoewel wij er alles aan doen om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval stellen wij het zeer op prijs dat u contact met ons opneemt, zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen.
Ook als een door u aangekocht product niet bevalt horen wij dat graag. Wij kunnen dan eventueel een oplossing voor u zoeken met een andere product.

Producten retourneren:
Ruilen van een bij ons aangekocht product is mogelijk indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is binnen zeven dagen. Afgeprijsde producten als ook acties of aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Hygiëne:
Hygiëne is bij Salon Nèfèrti een belangrijk item. We zijn aangesloten bij de ANBOS en werken volgens de HAM-codes. We werken met handschoenen, desinfecteren alle instrumenten in de ultrasoon en desinfectievloeistof, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft.

Ook wegens het Corona virus houden wij ons aan de geadviseerde regels.